ANEM AL TEATRE A VEURE FRANKENSTEIN

El dia 16 de gener vam anar d’excursió al Casal de Vacarisses a veure l’obra de teatre de Frankenstein amb l’altre grup de Grans 1.

Ja fa anys que realitzem aquestres sortides per anar a veure teatre en anglès. Ho fem amb les altres escoles de Vacarisses: Font de l’Orpina i Pau Casals. L’autocar està subvencionat per l’Ajuntament de Rellinars i ens permet poder veure una obra molt interessant de la companyia de teatre IPA PRODUCTIONS.

Aquesta obra, que tracta d’un doctor que vol aconseguir crear un ésser humà a partir de parts del cos de diferents persones. Acaba creant una mena de monstre. Els actors que només són 2 persones, representen diferents personatges i necessiten ajuda del públic per acabar de completar-la. Així, van agafant ajudants de les diferents escoles. Aquest any la Lia va ser l’afortunada que va sortir representant Rellinars.

L’obra de teatre ens va agradar força, ens permet aprendre cançons i diferent vocabulari relacionat amb l’obra de teatre en anglès, en aquest cas, les parts del cos.

Al matí, mentre esperàvem entrar al Casal, vam estar jugant al parc de l’aranya que hi ha a Vacarisses, i després vam estar jugant a futbol amb una altra escola a la pista de futbol al costat de la piscina municipal.

Tot i que feia fred, sempre és interessant anar d’excursió!!