Escola de famílies

Ja és aquí el cartell del segon trimestre de l’Escola de famílies del curs 2024–2025! (adjunt)

El cicle “Escola de Famílies” és una iniciativa del Pla Educatiu d’Entorn de Cervera i de Guissona, juntament amb l’Oficina Jove de la Segarra, l’EAP (Equip d’Atenció Primària) Cervera i Guissona i el SOAF CCSEGARRA (Servei d’Orientació i Acompanyament a les Famílies). Aquest projecte va néixer amb l’objectiu de promoure la parentalitat positiva i proporcionar eines i recursos útils per acompanyar els nostres fills i filles en el seu desenvolupament acadèmic i personal, sempre responent a les inquietuds, necessitats i demandes de les famílies de la zona.

Així, al llarg de tot el curs, es programaran diverses activitats gratuïtes i de qualitat, com xerrades, tallers i píndoles formatives, totes centrades en el benestar acadèmic i emocional dels nostres infants i joves. 

A continuació, us presentem el cartell del segon trimestre: comptarem amb la participació de Sara Cuentas, periodista, investigadora social i activista antiracista i descolonial, amb qui posarem en qüestió el racisme, la racialització i la colonització en l’educació, i ens donarà eines per incorporar la pràctica antiracista en l’àmbit educatiu. També comptarem amb Jordi Amenós, terapeuta, formador i escriptorper descobrir com les històries ens ajuden a construir la identitat i esdevenen essencials per al creixement personal i l’aprenentatge. 

La primera activitat serà el dia 20 de març, a les 18.30 h, a l’Auditori Municipal de Cervera, amb la xerrada de Sara Cuentas titulada “Antiracisme i interseccionalitat per a descolonitzar l’educació”. 

Us podeu inscriure a les dues activitats a través d’aquest ENLLAÇ.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>