XIV Certamen de lectura en veu alta

Aquesta setmana ha tingut lloc el XIV Certamen de lectura en veu alta al teatre el Patronat de la Garriga.

La Noa Sala , alumna de 3rB, ha estat la representat de la nostra escola. Tot i no ser finalista us hem de dir que ho va fer de meravella!

A l’acte, inaugurat per l’alcaldessa de La Garriga, la Sra. Meritxell Budó, van participar 55 alumnes de 17 centres de Primària i Secundària de la nostra zona. Volem agrair i destacar la valuosa feina que han fet aquests centres, el seu alumnat i professorat participant en aquesta activitat tant educativa:

• Escola Bertí, de L’Ametlla del Vallès
  • Escola El Colomer, de Bigues i Riells
  • Escola Pia de Caldes, de Caldes de Montbui
  • Institut Manolo Hugué, de Caldes de Montbui
  • Institut Pic del Vent, de Caldes de Montbui
  • Escola Giroi, de La Garriga
  • Escola Puiggraciós, de La Garriga
  • Escola Tagamanent, de La garriga
  • Sek International School Catalunya, de La Garriga
  • Institut Manuel Blancafort, de La Garriga
  • Institut Vil·la Romana, de La Garriga
  • Escola de Lliçà d’Amunt, de Lliçà d’Amunt
  • Institut Hipàtia d’Alexandria, de Lliçà d’Amunt
  • Escola Els vinyals, de Lliçà de Vall
  • Escola la Sagrera, de Santa Eulàlia de Ronçana
  • Institut la Vall del Tenes, de Santa Eulàlia de Ronçana
  • Fedac Sant Feliu, de Sant Feliu de Codines

Accediu a l’enllaç per llegir la notícia elaborada per la organització del certamen.