VIII edicició de la Fira de Sta Llúcia

Aquest curs hem celebrat la VIII edicició de la Fira de Sta Llúcia. Va ser una tarda magnífica.

A la Fira hi vam  trobar:

★ Petits obsequis per comprar fets per tots els nens i nenes de l’escola, pares, mares i mestres

★ Xocolata desfeta, coca i te calentó.

★ El nostre Tió gegant.

★ Passejades amb poni, un racó de pintacares, jocs de bitlles catalanes i de punteria.★ Capgrossos i gegantons per fer-se fotos.

★ La batucada de l’escola.

★ El TOCA-TOCA que sempre toca!

★ Pels més menuts ens varen visitar dos Patges Reials que recollien  les cartes per als reis Mags de l’Orient.

Però encara hi va haver més! Vam tenir actuacions de ball en directe d’alumnes de l’escola i una GRAN RIFA de cistelles solidàries preparat per l’alumnat de cicle inicial amb molts i bons regals.

Des de la direcció del centre volem agraïr tota la implicació dels pares i mares de l’escola.

Com sabeu la recaptació va destinada a la borsa solidària de l’escola i a la Marató de TV3.