Sortida a Can Nualart i al Bosc del Malhivern de 2n

El dimarts dia 25 de febrer l’alumnat de segon vam fer una sortida per la Garriga per complementar el treball del projecte “El Montseny i la pagesia”.
L’objectiu era conèixer el món de les ovelles i seguir el seu rastre pels camins que passen fins al seu lloc de pastura.
A Can Nualart vam veure el ramat en el seu corral i en Carles, el propietari, ens va explicar moltes coses de les ovelles i ens va respondre les preguntes que li vam fer. Després vam caminar pel Bosc del Malhivern seguint el rastre que deixen, petjades, caques i llana. També vam anar observant caus d’altres animals, com els teixons, i escoltant el cant dels ocells del bosc.
De tornada a l’escola vam trobar el pastor i el ramat en un camp molt a prop del poble.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *