SETMANA DE VAGA PEL CLIMA

Durant aquesta setmana l’escola participarà activament a la “setmana de vaga pel clima” fent diverses microaccions.

Avui dia 23 hem fet un minut de silenci per la Terra.

La resta de setmana les consignes són:

• DIMARTS, dia 24: Portar una samarreta de color verd a l’escola
  • DIMECRES, dia 25: Vídeo fòrum a les aules a partir d’un curtmetratge
  • DIJOUS, dia 26: Realització de cartells pel clima
  • DIVENDRES, dia 27: Lectura i exposició conjunta a l’ajuntament de l’escola dels cartells realitzats el dia anterior.

Les mobilitzacions pel clima estan promogudes a tot el món pel moviment Fridays for Future (Divendres pel Futur). El moviment ecologista Fridays for Future va néixer de la mà de Greta Thunberg a Suècia fa un any. Thunberg, de 16 anys, va encendre l’espurna asseient-se davant del Parlament suec cada divendres amb una pancarta contra el canvi climàtic.

Hem de fer d’un món que sigui casa de tots i totes i no l’infern de la majoria.

Aprofitem per recordar que per al 27 de setembre s’ha convocat la tercera vaga mundial pel clima a Barcelona.