Segona edició dels Jocs Florals de l’escola

23 d’abril, Diada de Sant Jordi … i conta la llegenda que el cavaller salvà a la princesa d’un drac ferotge.

A la nostra història, a la que ens agrada imaginar Sant Jordi també és un cavaller, però un cavaller cansat de fer-se el valent i de contenir la por; un cavaller a qui agrada més la música que la lluita.

I es ben cert que està enamorat de la princesa, però no la princesa que tu coneixes. És una princesa que no du sabates de taló, ni és rossa ni porta el cabell llarg. Les princeses que ens agraden agafen l’espasa quan cal i van a cavall i viuen en palaus invisibles i defensen regnes que no son de cap pare rei, son d’elles, i si cal tallen caps i rebenten cuirasses. I no ens agrada creure que no poden dormir si hi ha un pèsol sota no sé quants matalassos.

Les nostres princeses van en bicicleta per tota arreu, i es fan crostes als genolls i s’empastifen les mans i els peus, i caminen descalces i fan molt soroll quan riuen … i res ni ningú els pren la vida!

Aquest Sant Jordi va per a tots vosaltres, per a vosaltres cavallers que teniu por i per a vosaltres princeses que camineu descalces.

I parlant de llegendes i dracs fem el lliurement de premis del 2n Concurs de Dracs de Sant Jordi!

El jurat d’aquest any ha estat, la Txell com a Cap d’estudis, l’Imma (mestra de plàstica) i els delegats dels diferents cursos.

Pel que fa al concurs literari felicitar-vos a totes i a tots per la gran qualitat dels relats que heu presentat, realment es fa molt difícil escollir un finalista de cada curs.

Aquest any el concurs s’ha centrat en la temàtica de la Diversitat, entesa en un sentit ampli. Tots els éssers humans som iguals en drets, i alhora diferents i singulars. Ens fa diferents la llengua que parlem, les nostres tradicions, el color de la nostra pell… però això no ens fa ni pitjors, ni millors, sinó únics. La diversitat ens enriqueix i ens fa ser millors persones.

El jurat d’enguany,

Meritxell Coma (regidora d’ensenyament), Núria Llampalles (mare de la Jana i l’Abril Labró) com a representant de l’AMPA, Iolanda García (mare de la Bruna i en Bernat) com a representant del Consell escolar, Enric Costa (pare d’en Guillem) i Pote Rodríguez (pare de la Gaia i la Nika) com a representants dels pares i mares de l’escola.

Més fotos de la 2a edició dels Jocs Florals de l’escola Puiggraciós