Prova de Competències Bàsiques a 6è

Els dies 8, 9 i 10 de maig s’ha portat a terme l’avaluació externa que s’aplica cada any, al mes de maig, a tots els centres d’educació primària.

Aquest curs, a diferència d’altres anys, s’ha inclòs la prova de l’àrea de Coneixement de Medi Natural.

Els resultats de la prova es comunicaran als centres educatius i a les famílies. Els centres rebrem informació sobre el conjunt de l’alumnat i les famílies rebreu informació sobre els resultats del vostre fill o filla.

Les dades concretes de cada centre i de cada alumne seran confidencials. Els resultats d’aquesta avaluació completaran i enriquiran les diferents fonts d’informació de què disposem els centres per identificar el grau d’assoliment de coneixements i competències bàsiques de cada alumne i els punts febles que s’han de treballar per facilitar-li el seguiment de les activitats d’aprenentatge al llarg de l’educació secundària obligatòria (ESO).

La prova generarà una informació complementària per al centre, però els resultats no tindran efecte directe ni en l’avaluació final de l’alumnat ni en la decisió de passar a l’ESO. Aquestes decisions corresponen al centre educatiu.

Felicitats nois i noies per l’esforç de concentració màxima que heu fet durant aquests tres dies!