Pastorets

El divendres 6 de desembre va arribar el dia més esperat pels nens i nenes de l’escola Puiggraciós. El vent no ens va frenar, i els alumnes amb orgull van representar aquesta meravellosa obra, Els Pastorets.

I és que durant gran part del primer trimestre fins el dia de l’estrena, s’ha estat treballant cada detall perquè el resultat final sigui el millor possible.

Una vegada més, l’alumnat ha tingut la gran experiència d’estar damunt de l’escenari, on els nervis deixen d’existir i el temps sembla que s’aturi per un instant. Després d’aquesta gran experiència, tots vam sortir molt cansats però amb ganes de més teatre.

Agraïm a totes aquelles persones que han fet possible realitzar aquesta obra.

VISCA ELS PASTORETS!!!