La tertúlia de “L’hora del cafè” amb famílies

Benvolgudes famílies,

Aquest trimestre encetem un nou espai de tertúlia pedagògica on podrem compartir, famílies i escola, inquietuds, il·lusions,  neguits i dubtes que giren entorn  a l’educació dels vostres fills i filles i dels nostres alumnes.

Aquestes trobades de “L’hora del cafè” es portaran a terme en horari escolar de 15.00 a 16.30h a la biblioteca de l’escola i coincidint amb els cursos de final de cicle (P5, 2n, 4t i 6è) i també P3.

A continuació us detallem els dies que hem programat per a portar a terme aquestes trobades:

• P3 dilluns 19 de febrer
  • P5 dilluns 5 de març
  • 2n dilluns 12 de març
  • 4t dilluns 5 de febrer
  • 6è dilluns 9 d’bril

Us esperem amb molta il·lusió!

Salutacions,

Equip directiu