La Llegenda de Sant Jordi a 4t

Com cada any, pels volts del 23 d’abril, les nenes i els nens de 4t ens regalen la Llegenda de Sant Jordi.

Una Llegenda que tots coneixem però que es reinventa cada Diada. Aquest any hem volgut dedicar l’espectacle a tots el cavallers que tenen por i no els agrada lluitar i a totes les princeses que es pelen els genolls i s’empastifen les mans i, res ni ningú, les podrà vèncer!

I tal com deia en Howard Gardner, en la seva teoria d’intel·ligències múltiples, l’escola ha d’adobar el terreny per tal que cada alumne brilli. I tant que han brillat aquests nois i noies.

Moltes felicitats a tots els qui ho heu fet possible, felicitats als tutors/es per deixar-hi la pell i felicitats a vosaltres, ARTISTES!