La Castanyada

El passat dijous vam celebrar la castanyada a l’Escola!

Durant el dia vam fer diferents activitats:

Els nens i les nenes d’educació infantil van menjar els panellets per a esmorzar que  havien fet el dia abans. Després  van ballar unes danses relacionades amb la tardor. Els avis i àvies ens van acompanyar!!!A la tarda va venir la castanyera a explicar-los un conte de tardor i van menjar  les castanyes.

Els nens i les nenes de primària van elaborar receptes de tardor:

Cicle inicial: Panellets

Cicle mitjà: Brotxetes de fruita i xocolata

Cicle superior: Castanyots

Cicle inicial també va rebre la visita de la castanyera i els va explicar el conte de tardor. L’alumnat de cicle mitjà va cantar cançons en anglès i van recitar poemes a tots els nens i nenes de cicle superior.
A la tarda, l’alumnat de cicle superior va explicar contes inventats per ells als companys i companyes de cicle mitjà. Posteriorment tots junts menjaren les castanyes fetes pels avis.

Gràcies a tots per fer-ho possible.

Us deixem el recull de Fotografies