Final del projecte: visitem una SIEI!

Per acabar el nostre projecte, avui hem anat a visitar la SIEI de l’escola Granollers.

Hem anat a Granollers en tren i després hem caminat fins a l’escola i… SORPRESA! Quan hem arribat ens estaven esperant els nens i nenes de la SIEI de l’escola Granollers.

Primer hem anat a deixar les motxilles a la classe del Circ, després hem anat al pati a fer jocs per presentar-nos i finalment ens han ensenyat l’escola. A l’hora d’esmorzar, ens han preparat galetes, begudes, pastes… tot per compartir. Quan hem acabat, hem anat al pati a jugar amb l’alumnat de l’escola: uns hem jugat a basquet, altres a les construccions i alguns hem estat parlant. Quan ha acabat el pati, hem tornat a la classe i hem fet experiments: crear sorra màgica i baba de colors.

El matí ens ha passat molt ràpid. Ens hem acomiadat dels nostres nous amics i… cap a l’estació a buscar el tren per tornar a La Garriga!

Aquí us deixem les nostres fotos!