FINAL CURS 2020-2021

S’acaba el curs. Un curs atípic però en el qual el nostre alumnat ens ha ensenyat a seguir endavant amb moltes ganes. No hem pogut fer la festa de final de curs ni el comiat de 6è amb totes les famílies com voldríem, però no podíem deixar que marxessin sense dir-hi la nostra.
Ahir vam fer el comiat, cada curs els va entregar un present als alumnes de 6è que van poder guardar en una bonica caixa, un petit tresor que s’emporten de l’escola. A la tarda vam fer un petit acte sorpresa amb les famílies, i després, com havien demanat durant el curs, van fer un sopar i una nit de bivac a l’escola.
Aquest matí per acomiadar el curs tot l’alumnat ha gaudit de jocs d’aigua i un gelat, així marxem ben frescos cap a les vacances.

Molta sort nois i noies de 6è en la vostra nova etapa.
Us estimem!

BONES VACANCES,