Festa de la “Bibli1”

Com cada any, des de la comissió de biblioteca de l’escola, s’organitza la festa de la “Bibli1”.

Per una banda es fa el concurs del punt de llibre. El punt guanyador es donarà a cada usuari/a quan faci servei de préstec, recordeu que la biblioteca de l’escola la gestiona la Sofia a través de l’Ampa i dóna servei a l’alumnat del centre cada dia en la franja de 12.00h a 15.00h.

Per l’altra, es premia als usuaris/es que més llibres han demanat en préstec durant el curs vigent.

Enguany han arrodonit la festa les nenes i els nens de 5è amb la representació de “La fábula” que han treballat en l’àmbit de llengua castellana.

Gràcies a tothom!