Ens mobilitzem pel clima

Alumnes de les escoles de primària de la Garriga es van mobilitzar divendres en la jornada de vaga mundial pel clima per reclamar als governs accions decidides per aturar el canvi climàtic, seguint l’exemple de la Greta Thunberg.

Més de 700 alumnes de 3r a 6è ens van trobar a les 15.30h a l’ajuntament del poble amb pancartes. Es van llegir manifests per reclamar una acció decidida contra el canvi climàtic i un grup d’estudiants, vestits de verd i blau, van dibuixar les lletres de “SOS” per demanar ajuda pel planeta.

Aquí us deixem un recull de Fotografies.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *