5è i P5 – Apadrinament lector

Aquest passat dimecres, 15 de gener, hem començat l’apadrinament lector que l’alumnat de 5è realitzarà amb els fillols i filloles de P5.

Al ser el primer dia que ens trobàvem, ens hem presentat un a un i després ells mateixos han decidit amb qui volien fer parella de padrí/na-fillol/a.

A partir d’ara, ens trobarem una estoneta cada dimecres, l’alumnat de P5A, i cada divendres ,l’alumnat de P5B, per a poder compartir contes i perquè els més grans ajudin als més petits en l’inici a la lectura.

Estem convençuts i convençudes que serà una bonica experiència per a tot l’alumnat i que ens ho passarem molt bé.

Us enviem l’enllaç de les fotos d’aquest primer dia.