4t- COLÒNIES CASA EL MOGENT

El passat 27, 28 i 29 de març vam anar de colònies a la Casa El Mogent a Llinars del Vallès. Allà anàvem a passar tres dies amb els nostres companys i companyes de 4t. El tema principal era el circ.

Ara l’alumnat de 4t us han preparat una explicació dels temes principals d’aquests tres dies:

• Menjar: El menjador estava situat a sota de les habitacions. Les taules estaven col·locades en forma de “U”. Abans de cada àpat cantàvem cançons divertides. Quan acabàvem, netejàvem la taula i el terra. Per esmorzar, hi havia molta varietat d’aliments. Podíem repetir els cops que volguéssim i es podia triar la quantitat. L’últim dia per dinar hi havia: canelons, pollastre amb patates i gelat. El menjar estava molt bo!
  • Joc lliure: Hi havia molt espai a la casa on podíem jugar. Normalment, jugàvem a lladres i policies, a futbol o al parc. Alguns també ballaven i feien acrobàcies.
  • Habitacions: El grup de les habitacions el vam fer el dia abans de marxar de colònies a l’escola. A la casa, hi havien 12 habitacions i les 12 eren molt divertides. Quan vam pujar-hi vam deixar les coses: les motxilles, el sac de dormir, el necesser, posar el llençol…
  • Joc de nit i disco: el joc de nit del primer dia es deia «joc del macarró». Vam anar al bosc a jugar-hi. Una part del grup s’havia d’amagar el macarró a una part del cos, i els altres havien d’aconseguir que no arribessin a la seva base amb el macarró. La segona nit, vam anar a una sala i vam ballar moltes cançons. Van decorar la sala amb llums de colors. Tot va ser al·lucinant, les mestres es van animar a ballar.
  • Activitat final: l’últim dia vam fer un espectacle de circ on cada grup feia una part. Durant els dies, vam anar preparant i practicant el que havíem de fer. Ens va quedar un espectacle molt maco!
  • Comiat: per acomiadar-nos ens vam fer una fotografia tots junts davant de la carpa de circ. I els monitors van pujar a l’autocar per cantar i ballar una última cançó.

Us deixem un recull d’imatges i vídeos d’aquests tres dies: CLICA AQUÍ