Sortim al carrer !

Benvolgudes famílies de l’escola,

Demà diumenge els vostres fills i filles podran començar a sortir al carrer amb vosaltres. Podran passejar, saltar, córrer, anar en bici o patinet.  De ben segur que ho estan esperant, amb ganes i il.lusió. Serà un dia especial per a tota la família. Quina emoció després de tants dies confinats!

Perquè els nens i les nenes tinguin un bon passeig, els fem arribar un conte on un ós llaminer els explica quan i com sortir al carrer.  Esperem que els agradi!

Que tingueu un bon diumenge. Fins aviat !

Atentament,

Equip educatiu escola Pràctiques II

 

Representem la llegenda de Sant Jordi!!

Tots ja coneixeu la llegenda de Sant Jordi, oi? 

Doncs ara us animem a que la representeu, ho podeu fer com vulgueu:  usant titelles que heu pogut elaborar vosaltres mateixos, amb clicks, amb plastilina, amb estris de cuina,  o fins i tot vosaltres i les vostres famílies podeu ser grans actrius/actors i fer una bonica representació. Podeu improvisar 

les disfresses amb roba i llençols que tenim per casa, amb bosses d’escombraries, capses de cartró  i garrafes d’aigua, tot s’hi val!

 

 

Omplim de roses els balcons?

“Aquest Sant Jordi, posem una rosa al balcó”

Com molt bé sabeu, aquest Sant Jordi serà molt diferent de com l’hem celebrat sempre, però això no vol dir que no el puguem viure i fer-lo present.

Des de l’escola us animem que, des de casa, i amb els mitjans que tingueu, dibuixeu roses, feu-ne amb paper o roba…  i fiqueu-les als vostres balcons…Feu volar la imaginació!

 Si no podem sortir, omplim de roses els balcons!

https://www.youtube.com/watch?v=5LEKtpnDB40&feature=youtu.be

Proposta des de La Biblioteca


Literatura gratuïta
Hola, genteta guapa del Pràctiques II, com va tot???? Des de La Biblioteca desitgem que totes i tots estigueu amb ànims i salut. 
Avui us compartirem un enllaç a una pàgina web de contes en castellà. És un recull d’obres clàssiques de la literatura… Llegeix més»

Treballem a casa

Benvolgudes famílies de l’escola,
En primer lloc desitjar que us trobeu bé tots i totes, donat que són moments difícils per a moltes famílies.  Esperem hagueu passat una bona Pasqua.
Els aprenentatges que els vostres fills i filles hagin fet aquests dies a casa, seran tant o… Llegeix més»

Propostes de les Biblioteques


Hola, genteta guapa del Pràctiques II, avui us volem parlar de  la inciativa eBiblio, un servei gratuït de préstec de llibres electrònics, revistes i premsa en línia que s’oferix a través de las biblioteques públiques espanyoles, està coordinat i impulsat per… Llegeix més»