Robòtica 1r trimestre
23/01/23Com ja sabeu l’escola aquest curs s’ha robotitzat en tots els nivells.
Us adjuntem una petita mostra del que l’alumnat tant d’infantil com a primària han fet durant el primer trimestre. Aquest segon, seguim!!!
Com ja sabeu l’escola aquest curs s’ha robotitzat en tots els nivells.
Us adjuntem una petita mostra del que l’alumnat tant d’infantil com a primària han fet durant el primer trimestre. Aquest segon, seguim!!!
Fa uns dies, l’alumnat de 4t vam visitar l’Espluga de Francolí, concretament la cova de la Font Major i el museu de la vida rural.
Durant la visita a la cova ens van explicar i mostrar com vivien els humans en l’època del paleolític i del… Llegeix més»
L’alumnat de 3r ens ho vam passar molt bé a Verdú.
Vam visitar el seu castell i ens va sorprendre molt la seva història. Ens va faltar pujar a la torre, però la guia ens va dir que podiem tornar els caps de setmana amb la… Llegeix més»
Fa algunes setmanes l’alumnat de Cicle Mitjà va visitar l’Arborètum de Lleida
Van descobrir per mitjà de la visita guiada diferents aspectes del món vegetal i curiositats dels arbres i arbustos que creixen a l’Arborètum.
Podeu veure algunes imatges de la visita clicant la imatge següent.
Llegeix més»