REUNIONS ESCOLA-FAMÍLIES PRINCIPI DE CURS

Benvolgudes famílies,

comencem un nou curs ple d’incerteses però també amb il·lusió i amb moltes ganes de retrobar-nos amb els infants. Serà un curs que haurem d’anar fent adaptacions segons com vagi evolucionant tot plegat, però ben segur que ens en sortirem!

En breu rebreu un correu de la tutora del vostre fill o filla en el que us convidarà a la reunió informativa de principi de curs que serà en format telemàtic amb l’aplicació Meet. En aquesta reunió us informarem de l’organització del curs en el context de la pandèmia. A continuació podeu veure dels grups, les tutores i el dia de la reunió:

GRUP               TUTORA        DATA REUNIÓ
P1-P2 Per determinar Dimecres, 09-09-20
P3-P4-P5 Ma. José Jalibert I Carme Rojas Dimarts, 08-09-20
1r-2n Carme Novés Dijous,  10-09-20
3r Ferrana Roldan Dilluns, 07-09-20
4t Antonia Gracia Dilluns, 07-09-20
5è-6è Clemen Martínez Dilluns, 07-09-20

Adjuntem la carta de la consellera de Salut i del conseller d’Educació de mesures extraordinàries de Salut per evitar els brots de la covid-19 a les escoles i també l’annex “Altres recomanacions i procediment d’actuació” que us convido a llegir atentament ja que dóna unes pautes molt clares d’actuació per a tota la comunitat educativa.

Salut _ Escola CARTA Families

Salut _ Escola Annex Families