PROA +

PROA+

El Pla PROA (Plan de Refuerzo, Orientación y Apoyo) està destinat als centres d’Educació Primària i Secundària, entès com un “Programa de Cooperació Territorial entre el Ministerio de Educación y Formación Profesional y las Comunidades Autónomas”.

La nostra escola ha entrat en aquest programa per al període 2021-2024.

La seva finalitat és recolzar als centres educatius que atenen a un número elevat d’alumnat en situació de desavantatge socioeducativa, aquest suport ha de permetre millorar la qualitat educativa i els resultats escolars de tot l’alumnat gràcies a programes i actuacions a realitzar a les escoles i instituts que estan acollits a aquest pla. Aquests programes i actuacions es podran dur a terme amb l’ajut econòmic que l’escola rep del programa PROA+.