CONCERT DE NADAL 2020

Aquest any hem celebrat el concert de Nadal d’una manera diferent. Cada classe, per separat i sense públic, ha gravat una nadala i les hem editat totes juntes. Esperem que el curs vinent el puguem celebrar amb tots vosaltres.

US DESITGEM QUE PASSEU UNES BONES FESTES I QUE TINGUEU UN FELIÇ ANY NOU!!!

ELECCIONS CONSELL ESCOLAR

Benvolguts/benvolgudes,

us informem que el Departament ha ajornat per l’any vinent la convocatòria d’eleccions per a la renovació dels consells escolars que inicialment estava prevista per aquest novembre.

Durant el mes de novembre dels anys parells es duen a terme en els centres educatius les eleccions per a la renovació dels consells escolars, acció que comporta l’accés de moltes persones de la comunitat educativa als recintes dels centres educatius.

Enguany el Departament d’Educació, atesa la situació de la pandèmia a Catalunya, ha pres la resolució d’ajornar per un any la convocatòria d’eleccions per a la renovació parcial dels consells escolars, a fi de minimitzar el risc de contagi entre la població i preservar l’escola com un entorn segur. Així, els i les representants dels diferents sectors que havien de ser objecte de renovació, se’ls prorrogarà el mandat fins a la celebració de les eleccions.

A la nostra escola, per cobrir la vacant del sector pares/mares durant un any, demanem als pares o mares que estiguin interessats a formar-ne part del Consell Escolar ens ho facin saber al correu electrònic de l’escola abans del 20 de novembre. Finalment, entre tots els pares i mares interessats, es farà un sorteig.

Si esteu interessats envieu un mail al b7002831@xtec.cat

Nom i cognoms:

NIF:

Estic interessat a formar part del Consell Escolar fins les properes eleccions a Consell Escolar.

REUNIONS ESCOLA-FAMÍLIES PRINCIPI DE CURS

Benvolgudes famílies,
comencem un nou curs ple d’incerteses però també amb il·lusió i amb moltes ganes de retrobar-nos amb els infants. Serà un curs que haurem d’anar fent adaptacions segons com vagi evolucionant tot plegat, però ben segur que ens en sortirem!
En breu rebreu un correu de… Llegeix més»

5a ACTIVITAT COL·LECTIVA SETMANA DE L’1 AL 5 DE JUNY

BENVOLGUT ALUMNAT  I BENVOLGUDES FAMÍLIES!
Aquesta és la cinquena i última proposta col·lectiva d’aquest curs, esperem que totes us hagin agradat i que us hagin servit per millorar les competències d’aprendre a aprendre, d’iniciativa i autonomia i la competència digital entre d’altres. D’aquesta última nosaltres també… Llegeix més»