ELS NENS I NENES DE 2n ES DISFRESSEN DE VETERINARIS I VETERINÀRIES
Hola famílies,
Per tancar el projecte del nom de la classe els nens i nenes es van disfressar de veterinaris i veterinàries. Aquí teniu algunes fotografies d’aquell dia tan divertit.


