Descobrim el Halloween i els colors en anglès!

Aquestes setmanes, a les sessions d’anglès d’Educació Infantil, hem iniciat noves propostes plenes de color, imaginació i llenguatge!

A EI3, hem començat a treballar els colors primaris de manera global i vivencial, a través de propostes artístiques, jocs i recursos literaris. També dediquem moments a les rutines diàries en llengua anglesa, per començar a familiaritzar-nos amb noves paraules i expressions d’una manera natural i divertida.

A EI5, ens hem endinsat en la celebració del Halloween! Estem aprenent nou vocabulari, tot integrant la lectoescriptura, la parla i el joc. Les activitats es presenten de forma globalitzada, afavorint la creativitat, la participació i el gust per aprendre.

Estem gaudint molt d’aquestes experiències, on cada color, paraula i moment compartit ens ajuda a créixer una mica més! En aquest enllaç trobareu un petit recull de fotografies.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>