Oferta inicial de places

6è dibuixa la nostra escola

6è ha sortit al pati per dibuixar l’escola des de diferents perspectives. Han descobert un munt de detalls que els havien passat desaparcebuts i també han quedat sorpresos de com de diferents poden ser les seves reproduccions, tot i havent-se fixat en el mateix!
Més… Llegeix més»

6è La Generació Z al debat!

Les i els alumnes de 6è han conclòs el seu projecte sobre la Generació Z amb uns debats d’allò més interessants! No ha estat una tasca fàcil i, tot i això, s’han desenvolupat com autèntics debatents, amb un públic ben respectuós i entregat, i unes… Llegeix més»

A 6è no deixem escapar les oportunitats!

Qualsevol motiu és bo per aprendre i ensenyar als altres!
L’Izan, un alumne de 6è molt interessat per les noves tecnologies, ha volgut mostrar-nos alguns dels seus coneixements sobre els ordinadors. Ens ha preparat una exposició a tota la classe per explicar-nos com és un ordinador… Llegeix més»

Sortida de cinquè a Can Santoi

Heu caminat alguna vegada prop de la riera de Vallvidrera? Coneixeu el famós “Salt de L’aigua” ? Segur que sí!
Els nois i les noies de cinquè hem pogut fer un estudi científic de la riera. Hem analitzat la qualitat de l’aigua, els animalets que hi… Llegeix més»