Coneix l’escola Pont de la Cadena!

Calendari de preinscripció i matrícula:

• Presentació de sol·licituds: del 29 de març al 9 d’abril de 2019
  • Presentació de documentació: fins al 10 d’abril de 2019
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional: 26 d’abril de 2019
  • Presentació de reclamacions: del 29 d’abril al 3 de maig de 2019
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions: 8 de maig de 2019
  • Sorteig del número de desempat: 9 de maig de 2019, a les 11 h
  • Llista ordenada definitiva: 14 de maig de 2019
  • Ampliació de petició de centres per a les sol·licituds que no han obtingut cap assignació (assignació d’ofici): del 30 de maig al 3 de juny de 2019
  • Oferta final de places escolars: 11 de juny de 2019
  • Llista d’alumnes admesos i llista d’espera: 12 de juny de 2019

Més informació sobre el procés de preinscripció i matrícula:

Díptic Ajuntament Molins de Rei

Departament d’educació

Projecte: Objectiu Hort

Els ocells de 3r continuem amb el nostre projecte de l’hort. Una vegada arribada la primavera, les feines a l’hort han augmentat i ens ha tocat posar-nos  a fer de pagesos de veritat.
Les tasques que estem realitzant són, a part d’una observació directa de l’hort… Llegeix més»

Guia de lectura Sant Jordi 2019

El Seminari de Dinamització de Biblioteques escolars del Baix Llobregat, ha elaborat una guia de lectures recomanades per a infants d’educació infantil i primària.
Un bon recurs per agafar idees a l’hora d’anar a comprar el llibre de Sant Jordi !!!
La podeu consultar al següent enllaç:
Llegeix més»

Cicle Mitjà – Sortida al Delta del Llobregat.

Dimarts dia 2 d’abril els nens i les nenes de cicle mitjà vam anar a descobrir tota la biodiversitat del Parc Agrari i el Delta del Llobregat.
Vam anar a Viladecans. Ens van ensenyar a conrear a l’hort les plantes i hortalisses pròpies de la zona,… Llegeix més»

6è – Jornades d’atletisme

El passat 1 d’abril, els nens i les nenes de sisè vam anar a les pistes d’atletisme Pilar Pons de Cornellà a realitzar unes jornades d’atletisme.
Ens vam organitzar en grups i vam realitzar diferents proves: llançament de pes, salt d’alçada, salt de llargada, 50 m… Llegeix més»

Internet Segura

Avui, 14 de març, han vingut a l’escola dos agents dels Mossos d’Esquadra de Sant Feliu de Llobregat per fer una xerrada sobre el tema “Internet Segura”.

L’objectiu de la xerrada ha estat informar-nos sobre els avantatges de la xarxa i conscienciar-nos dels possibles perills… Llegeix més»

6è – Ens disfressem de Marshmello

El divendres 1 de març per la tarda, els nens i nenes de sisè ens vam disfressar de Marshmello, un DJ i productor de música electrònica i dance.
Durant la setmana, ens vam fer la disfressa que havíem decidit en l’assemblea de classe i vam preparar… Llegeix més»

La Party Class visita l’hort

Avui, la Party Class ha anat a l’hort a recollir les escaroles que havíem plantat per la Candelera.
Cada alumne ha agafat la seva. Quanta terra hi ha a les arrels!
Per no embrutar-nos massa, hem embolicat les escaroles amb paper de diari.
Per la tarda, hem sortit… Llegeix més»

Visita a l’IES Bernat el Ferrer

Avui, dilluns dia 11 de març, els nens i nenes de sisè hem anat a visitar un altre institut,  l’IES Bernat el Ferrer.
Ens han acollit a la biblioteca i excompanyes del curs passat, ens han explicat el funcionament i l’organització de primera mà.
Han estat molt… Llegeix més»

Visitem un parc natural

El dimarts 6 de març els alumnes de 6è vam anar al Parc Natural de Sant Llorenç de Munt  i l’Obac.
En arribar a la Casa Nova de l’Obac vam esmorzar i tot seguit vam començar l’activitat que consistia en un itinerari amb parades per fer… Llegeix més»

Preparem el Carnestoltes de l’escola

En aquestes dates, una de les activitats més engrescadora i plena de coloraines és el carnestoltes!!!
Com la resta de grups, hem preparat les nostres disfresses amb el nostre nom de la classe: “els reis i les reines”.
Hem estat pensant, debatent i posant en comú un… Llegeix més»

Carnestoltes 2019

Durant tota la setmana en Carnestoltes ens va donar una consigna per cada dia. A més, cada grup va preparar una disfressa relacionada amb el nom de la seva classe.
Divendres a la tarda vam celebrar la festa, on cada grup va lluir la disfressa que… Llegeix més»

La nostra vida en un lapbook

Els alumnes de 4t hem treballat l’autobiografia. Primer cada nen/a ha buscat informació sobre la seva vida preguntant a pares, mares, avis i àvies,anècdotes de quan eren petits. Després han redactat el text i l’han exposat als companys. Finalment, han volgut recollir totes les seves experiències en un llibre… Llegeix més»

Projecte de l’Edat Mitjana

“Sóc el rei Alfons V,  i tu? de quina família ets?
Potser ets  Trypalovsky,  Trutxa, una Guerrera? ummmmm… potser Immortal? o ets dels aventurers? Digues, alça els ulls al teu Rei sobirà! Qui ets? Per què vens al meu castell? què vols? no tinc temps per perdre!… Llegeix més»