Tallers diversificats de reforç i suport educatiu

Programa operatiu d’ocupació, formació i educació de l’FSE 2014-2020
Programa finançat pel Ministeri d’Educació i Formació Professional i cofinançat pel Fons Social Europeu

Tallers curs 2020-21

El curs 2020-21 ha estat marcat plenament per la pandèmia del COVID 19. Per aquest motiu hem hagut de realitzar els tallers en grups bombolla sense barrejar-nos amb altres centres de l’entorn i triar un grup de CS o d’ESO com a diana del recurs. És per això que hem triat el grup de 5è C. Aquest grup ha realitzat 3 activitats diferents: teatre amb la col·laboració de l’EMCA, robòtica amb la col·laboració de l’entitat Nubòtica i art mural amb la col·laboració de Contorno Urbano.

Aquí us deixem un vídeo sobre l’activitat de teatre, on els infants partcicipants han pogut recrear una faula:

I finalment s’ha pogut fer una sessió de tutoria on els infants han pogut expressar els seus gustos i habilitats personals:

Tallers curs 2019-20

Els tallers de suport a la tasca escolar són una acció educativa per acompanyar infants i joves per potenciar les seves capacitats i per generar condicions d’igualtat d’oportunitats, tant en els processos educatius com en els resultats. Es vinculen directament a la millora en el progrés cap a l’èxit educatiu.

Objectius generals dels tallers:
1. Orientar i acompanyar els infants, els joves i les seves famílies en els diversos itineraris educatius, afavorint la igualtat d’oportunitats d’accés als recursos.
2. Acompanyar els processos educatius i els itineraris formatius, des de l’entorn, en col·laboració amb les entitats i institucions educatives corresponsables de l’educació a la ciutat.
3. Promoure el coneixement de la llengua catalana per afavorir la igualtat d’oportunitats.
4. Afavorir l’assoliment dels objectius d’aprenentatge mitjançant activitats educatives complementàries a les de l’àmbit formal.
5. Augmentar les expectatives de l’alumnat vers els estudis.

Els tallers que ofereix el nostre centre són:
. Taller d’acollida i socialització
. Aules de català