Eleccions al Consell Escolar

El consell escolar del centre és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. En el consell escolar hi ha representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa: director o directora, professorat, alumnes, personal d’administració i serveis, personal d’atenció educativa, AFA i Ajuntament.

Llegeix més»

Sortida al parc de les Planes de P3

Els nens i nenes de p3 hem tornat a fer una sortida al parc. Aquesta vegada hem anat al Parc de les Planes.
Hem anat caminant per conèixer el barri: les botigues, la gelateria, el parc de bombers, la piscina…
Una vegada allí hem agafat forces i… Llegeix més»

Petits animalons a P3

Als nens i nenes de P3 ens han vingut a fer una activitat molt divertida, “Petits animalons”. Ens ha visitat una tortuga, una serp, una xinxilla i un conill i ens han explicat la seva història, les característiques pròpies de cada animal i alguna peculiaritat… Llegeix més»

Activitat multisentim a P3

L’alumnat de P3 ha gaudit d’una activitat per treballar els cinc sentits i les emocions: multisentim.
A partir d’un conte ambientat en el fons del mar, els nens i nenes han anat passant per diferents espais del centre sentint i experimentant velocitats, textures, colors, llums i… Llegeix més»

La lliure circulació a P3

Al llarg de tot el curs, els infants de p3, hem gaudit d’una varietat de materials i propostes, que ens han permès experimentar i manipular a la vegada que hem activat el nostre procés d’aprenentatge.
Aquestes propostes i materials han anat canviant al llarg del curs… Llegeix més»

L’observació directa a P5

Els nostres infants gaudeixen molt mirant amb lupes diferents elements de la natura, aquí podem veure com el Dereck observa detingudament un peix globus i totes les seves característiques.

Els nombres a P5

A P5 ens agrada aqprendre els nombres amb  materials naturals i propers.