Fem radio: Comencem l’aventura

Aquest podcast està realitzat pels alumnes de 1r d’ESO dins del projecte TÀNDEM, a les instal·lacions i amb l’equip d’educadors de Torre Barrina.

Celebrem Santa Cecília

El passat divendres 22 de novembre, vam celebrar a la nostra escola el dia de Santa Cecília, un dia molt important per als músics, ja que és la seva patrona. Per fer-lo una miqueta més especial, es van realitzar al llarg del dia diferents activitats.
D’una… Llegeix més»

“La terra dels 5 regnes” o les colònies de 6è

L’Experiència de les colònies ha sigut recórrer la “Terra dels 5 regnes” amb l’objectiu d’aprendre a reconèixer les pròpies emocions i gestionar-les de manera positiva a través d’activitats lúdiques.
Durant aquests 2 dies hem gaudit d’activitats que han ajudat als nostres alumnes a descobrir els 5… Llegeix més»

P4 VA AL MUSEU PICASSO

Els nens i nenes de P4 vam fer una visita guiada al Museu Picasso. Vam poder observar de ben a prop diferents obres de l’autor i les vam comentar amb la guia del museu.
Després vam anar al Parc de la Ciutadella, on vam dinar, vam… Llegeix més»

P4 VA AL MUSEU BLAU

El 15 de maig els nens i nenes de P4 vam anar al Museu de Ciències Naturals de Barcelona.
Els infants van poder tocar, olorar, veure i sentir materials de la natura en l’espai Niu de Ciències. S’ho van passar d’allò més bé.
Després vam fer una… Llegeix més»

P4 VA AL MERCAT DE LA FLORIDA

Els nens i nenes de P4 vam anar al mercat de la Florida, on en el seu director ens va fer una ruta per totes les parades del mercat. Vam veure les fruites i verdures, la peixateria, la carnisseria i un munt de parades més.
Amb… Llegeix més»