Com hem viscut el Carnestoltes els alumnes de 6è?

Dilluns 13 de febrer va començar el Carnestoltes a l’escola Pau Casals. Vam començar la setmana fent el pregó amb l’arribada del rei i la reina Carnestoltes. Allà, els alumnes de sisè vam exposar totes les demandes dels nens i nenes de l’escola.

A partir d’aquell dia, els reis ens van demanar diferents consignes per complir durant la setmana. Ens ho vam passar molt bé venint amb pijama a l’escola, amb roba dels nostres familiars i vestits d’un sol color.

A més a més, els alumnes de 6è també vam anar al teatre a veure l’obra titulada “La motxilla de l’Ada”.

El dia que més ens va agradar va ser el divendres perquè vam celebrar el final de la setmana venint disfressats i fent una gran festa! Al matí, cada curs va fer diferents activitats i quan va arribar la tarda, tots els nens i les nenes vam ballar les diferents coreografies que havíem preparat.

Aquella tarda, l’AMPA de l’escola va organitzar una festa molt divertida amb música i pica-pica!

Un cop acabada la setmana, va arribar el final del Carnestoltes amb el judici dels reis. Els nens i nenes de sisè vam demanar explicacions als reis Carnestoltes ja que no s’havien portat a terme cap de les nostres demandes com per exemple un camp d’or, tobogans, joguines…

Tota l’escola va decidir condemnar-los sense pietat i marxar a l’Antàrtica sense poder tornar fins l’any vinent.

Han estat uns dies molt divertits on els nens i nenes de 6è ens hem sentit protagonistes fent el pregó, el judici i participant de totes les activitats!

Autors del text: Els i les alumnes de 6è

Us deixem un carrusel d’imatges d’aquests dies!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *