Instal·lacions

Les nostres intal·lacions:

L’Escola Pau Casals disposa de 12 aules d’Educació Primària i 6 d’Educació Infantil.

A l’Edifici principal consta de tres plantes:

• A la planta baixa podem trobar la consergeria, la biblioteca, serveis, menjador i cuina, sala de mestres, despatxos de secretaria i direcció.
  • Al primer pis es troben les classes de primer, segon, tercer i quart curs. També hi ha l’aula d’informàtica.
  • Al segon pis es troben les aules de cinquè i sisè de primària, l’aula d’acollida, l’aula d’anglès, el laboratori, el taller, dues aules d’educació especial i els serveis.

A l’Edifici d’Infantil consta de dues plantes:

• A la planta baixa podem trobar la sala de psicomotricitat i les dues aules de P3.
  • Al primer pis es troben les classes P4, P5, aula d’educació especial i un espai pel treball diversificat. També hi ha el despatx de l’AMPA.

Patis

L’Escola disposa de dos patis:

• un pati per als alumnes de Primària amb una pista de fútbol (i dos de bàsquet), un sorral i una zona de jocs.
  • un pati per als alumnes d’Infantil amb sorral i estructures de jocs adequats a la seva edat.

Hi ha un horari de pati per als alumnes de Primària que fa que els cursos rotin en les estones d’esbarjo amb la intenció que experimentin, a més del joc lliure o el passeig, els diversos esports, jocs tradicionals i lectura de còmics.

Els més petits disposen de bicicletes i joguines diferents per jugar al sorral.

Recursos TAC

El Centre disposa de Pissarres Digitals Interactives a totes les aules i ordinadors amb connexió a Internet.

L’Aula d’Informàtica té uns 20 ordinadors amb connexió a internet que facilita un ús individual dels ordinadors per part d’un grup nombrós d’alumnes. A més tenim ordinadors portàtils que poden ser utilitzats quan es necessitin.

Menjador

L’Escola disposa de cuina pròpia i un menjador on els alumnes dinen per torns.

Els usuaris del menjador poden ser fixos o esporàdics. Els usuaris fixos paguen el servei mensualment mitjançant domiciliació bancària. Els usuaris eventuals han de comprar un tiquet a l’espai de l’encarregada de menjador a les 9 h. del matí de dilluns a divendres.

Cliqueu AQUÍ si voleu saber-ne més.