Portem la ciència al carrer

Com cada any, els i les alumnes de 6è participen al projecte “Portem la ciència al carrer”. Diferents escoles de la comarca mostren els seus experiments a tothom que vulgui descobrir més sobre la ciència i al tecnologia!

Aquest any els nostres infants de 6è han mostrat dos experiments:

• El poder de l’aire: Tapaven una espelma amb un recipient fins que l’aire es consumia, l’espelma s’apagava i el nivell de l’aigua augmentava dins el recipient. Objectiu: entendre la pressió atmosfèrica.
  • La tinta invisible: es tracta de veure una reacció química decobrint un missatge secret. S’escriu el missatge amb llimona sobre un paper blanc i al passar-ho per sobre l’espelma, l’escalfor fa descobrir els paraules.

Ser científics i científiques per un dia és molt divertit! El públic va quedar molt content!!!

Aquí teniu un petit recull de fotografies!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *