La nostra escola

La nostra escola, ja està enfilant el camí cap als 50 anys de projectes i èxits que han anat acompanyant aquest trajecte. És una escola, pública, familiar, catalana i inclusiva.

En aquest temps hi han hagut molts canvis, però la nostra comunitat educativa, sempre liderada pel claustre de mestres, s’ha anat adaptant i treballant per oferir una educació amb qualitat.

A la nostra escola, tothom treballa pel benestar dels infants i pel seu èxit educatiu i que d’aquesta manera puguin desenvolupar-se plenament i créixer amb confiança.

És una escola emprenedora que sempre se sap empoderar  per aconseguir el que es proposa.

Actualment, el centre del nostre treball és l’alumnat i tot i que no és fàcil, sempre tenim en compte la diversitat d’alumnat que tenim i que desplega un gran ventall de nivells d’aprenentatge.

Ja des de ben petits aprenen descobrint a partir de diferents ambients educatius on construeixen el seu propi aprenentatge a partir del joc, la investigació i les relacions amb els companys i companyes, explorant amb llibertat segons els seus interessos i motivacions. Però no només això sinó que també aprenen segons les propostes de treball que se’ls hi fan.

Un cop entren a primària, volem continuar tenint el mateix tipus d’alumnat que sap treballar en equip, sap decidir i sap ajudar, i és per això que la nostra línia metodològica a primària,  està fomentada en el treball cooperatiu, perquè creiem que el treball en equip enriqueix a tothom i repercuteix en l’autoestima de tot aquell que forma part del projecte.

El benestar del nostre alumnat i els valors que s’han de tenir a la vida, també són un dels puntals de la nostra escola i per aquest motiu tenim projectes específics amb els que ho treballem.

L’educació física, l’educació artística, la lectura, l’escriptura,… i tot allò que fem a l’escola, té la mateixa importància per a tothom.

Per acabar dir que tot el que he dit en aquesta presentació, no pot funcionar ni donar el seu fruit, si no va acompanyat de la família que hi ha darrera de cada infant.

Com diu un proverbi xinès, si caminem sols anirem més ràpid en canvi si caminem acompanyats, arribarem més lluny, i per tant, entre tots i totes ho farem possible.

Benvingudes sigueu a la nostra comunitat !

Equip Directiu