MOLT PER PARLAR MOLT PER VIURE

Amb aquestes frases i una cançó molt animada, es va presentar a tot l’alumnat de l’escola LA QUETA. La Queta és un personatge creat l’any 2005 per la Generalitat de Catalunya, per protagonitzar diverses campanyes publicitàries per fomentar l’ús de la llengua catalana.
Amb aquesta acció, volem que tot l’alumnat es vagi adonant de la importància de parlar totes les llengües que es treballen a l’escola. Les primeres activitats que s’han fet ha estat parlar-ne, conèixer a la nova QUETA en tots els seus rols, pintar-la i treballar la cançó que s’ha llençat amb la nova campanya per poder-la fer servir a l’hora del pati per fer jocs orals.
Aquí us deixem algunes fotos i continuarem informant-vos de tot el que anem fent.

Les llengües són un tresor, cuidem-les i gaudim-les tots plegats!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *