Del fang a la ceràmica!

Des de meitat del segon trimestre hem estat treballant el fang a l’assignatura d’Artística. Hem après que amb el fang es fa la ceràmica, que antigament s’utilitzava per fer els plats i els estris per la cuina.

Hem descobert que nosaltres mateixos podem crear les nostres petites peces!! Aquest ha estat el resultat final de la feina feta i no podem estar més contents i contentes.

Les peces les vam crear a l’escola i les vam portar a coure una primera vegada al forn de l’Escola d’Art Apel.les Fenosa. Després vam anar un dia a decorar-les i a esmaltar-les. Finalment ens les hem pogut emportar a casa i les podrem fer servir per a tot allò que vulguem!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *