22 Novembre – Eleccions al Consell Escolar – Famílies

En relació a les eleccions al consell escolar 2023, us informem que ja es pot consultar en el tauler d’anuncis del centre, d’acord amb el calendari establert, el llistat de candidatures presentades al sector de mares, pares i tutors legals.

El i les candidat/candidates que podeu votar són:

1. Juan Antonio Buenafuente Sánchez – Pare d’alumnes de 3r i 5è
  2. Jennifer Corzo Peregrina – Mare d’alumnes de 1r i 6è
  3. Montserrat Priego González – Mare d’alumne de 1r
  4. Susana Sierra Motos – Mare d’alumnes de 1r i 6è

Us recordem que les votacions seran el proper dimecres 22 de novembre, de les 15.00 a les 17.30 hores, al vestíbul de l’escola. Poden votar els pares, les mares i/o els tutors/es legals que figuren al cens electoral i cal mostrar el DNI en el moment de la votació. Podeu donar el vostre vot fins a un màxim de 3 persones.

En cas necessari, podeu sol·licitar a la presidenta de la mesa un justificant de vot.

La votació és personal, directa i secreta. El vot NO es pot delegar, així com tampoc es reconeix el vot per correu ni electrònic.

Us animem a participar en les votacions!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *