Els alumnes d’I3 visitem una granja!!

Els alumnes d’I3 vam anar a fer una visita a una granja molt especial. En aquesta granja no només vam trobar porcs o vaques. També hi havia estruços, wombats, alpaques i suricatas.

Vam poder acariciar un munt de cabres i vam veure galls i gallines ben curiosos, unes portaven “sabates” i d’altres portaven un “pentinat” ben divertit.

A més a més, vam poder saltar una bona estona en matalassos elàstics i vam tenir un final de visita molt interessant, amb un viatge amb un trenet per tots els indrets de la granja.

Ens ho vam passar d’allò més bé.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *