FESTA FINAL DE TRIMESTRE

Bon dia famílies,

el dijous a la tarda 15:30h a l’Ateneu d’Olvan realitzarem les obres de final de primer trimestre:

Kaixes
(basat en un espectacle que varen veure els alumnes d’Educació Infantil al teatre de Berga)

Rodatge al parc
(alumnes de primària)

Dersprés, com és habitual, gràcies a l’AMPA hi haurà… Llegeix més»

Esqui 10 I 11 de gener (voluntari)

Us fem arribar la informació del curset d’esquí que organitzem conjuntament amb les escoles de Gironella i Sant Marc.

Si l’activitat és del vostre interès, feu arribar abans del 10 de desembre la inscripció a l’escola.

Recordeu que aquest curset intensiu d’esquí s’ofereix als alumnes de primària… Llegeix més»

XERRADA MOBILITAT SEGURA

Aquesta tarda hem realitzat la xerrada de mobilitat segura amb un 59 % de participació de famílies.
Moltíssimes gràcies per aquest èxit. La Comissió de convivència i l’Escola espera que us hagi agradat i l’hageu trobat interessant.

Aquí us deixem les fotografies
FOTOGRAFIES XERRA I… Llegeix més»

VIDA FAMILIAR

Us adjuntem un link del programa radiofònic “l’essència de viure” ( cadena SER) on en Joan Carles

Folia “recepta” píndoles per ajudar i acompanyar els pares i mares en la vida familiar.

És molt interessant per les famílies.

JORNADA MOTIVACIÓ

Aquest curs tal i com us vam comentar en la reunió inicial tota l’escola té com eix principal per fer diferents projectes d’aula l’alimentació.
Els alumnes de cicle superior amb l’ajuda de les mascotes de l’escola van preparar una jornada de jocs i tast d’aliments al… Llegeix més»