QUINA 2017

Moltes gràcies a tots i totes per participar i assistir a la Quina d’aquest curs.
Us deixem algunes fotografies.
FOTOS QUINA
QUINA 2017:
Despeses 435€
Marató 670€
Beneficis escola 1414€
TOTAL: 2519€
Moltes gràcies a totes les famílies per la vostra col·laboració i molt bones festes!

21 i 22 de desembre

Nota informativa sobre l’activitat escolar per als dies 21 i 22 de desembre.
El dijous 21 de desembre és un dia inhàbil a efectes escolars, d’acord amb la normativa vigent relativa a la jornada electoral. Per tant, tots els centres educatius romandran tancats a efectes lectius… Llegeix més»

CASTANYADA

Bon dia famílies,

us fem arribar les activitats programades per la pròxima setmana amb motiu de la celebració de la castanyada.

Escola d’Olvan.
castanyada

CONCURS DE DIBUIX

Benvolguts i benvolgudes,