JOCS TRADICIONALS A CM

A QUÈ PODEM JUGAR ELS DIVENDRES A L’HORA DEL PATI SI NO TENIM PILOTA?

El segon trimestre els i les  alumnes de Cicle Mitjà vam investigar com es jugaven alguns jocs tradicionals. Van venir familiars nostres a explicar jocs de quan ells/es eren petits/es. També vam fer una enquesta per grups per preguntar a cada classe a quins jocs els agradaria jugar.

Després vam fer una gràfica per veure quins jocs havien sigut els més votats.

Vam fer nous grups i cada grup s’encarregava d’explicar un joc en una fitxa. Vam practicar com explicar-ho en veu alta.

Vam buscar preus de material pels jocs i després de demanar permís a direcció per correu electrònic vam comprar els jocs online (bales, baldufes, io-ios, gomes elàstiques per saltar…)

Finalment vam explicar els jocs als nens i nens d’Infantil i Cicle Inicial i vam jugar tots junts.

Alumnes de CM

FOTOGRAFIES JOCS TRADICIONALS A CM

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *