COLÒNIES AL CÀMPING BASSEGODA PARK

Els dies 22 i 23 de maig els alumnes de Cicle Mitjà i Superior de l’escola L’Olivar Vell vam anar de colònies a Albanyà, al càmping Bassegoda Park. Allà vam fer moltes activitats.

Primer ens van presentar els monitors, llavors vam anar a una sala on ens van recordar coses dels planetes. També vam fer un rellotge de sol de paper i un joc sobre el funcionament dels coets. Vam fer cràters llunar amb farina i cacau en pols.Fèiem veure que eren meteorits. A continuació vam  anar a jugar al minigolf. Més tard vam fer un joc de nit i després vam anar a l’observatori astronòmic. Allà vam mirar la Lluna i les estrelles.

Per la nit vam dormir als bungalows. Els llits eren molt còmodes. Al matí vam anar a un rierol i ens van fer una foto a tots junts. Després d’esmorzar vam anar a l’observatori per mirar el sol però per mala sort no vam veure res. Llavors vam fer una activitat de llançar coets. Inflàvem ampolles de plàstic amb aigua i aire amb manxes d’inflar rodes de bici. Van volar molt alt. Ens van fer una gimcana. Després de dinar vam anar a una sala on ens van donar diplomes. Els monitors ens van dir adéu i vam marxar amb l’autobús.

Els monitors eren molt divertits i tenien molta energia. Ha sigut molt guai però cansat.

Aquí teniu algunes fotografies i vídeos d’aquests dies:

CM i CS – COLÒNIES 22-23

Notícia redactada pels alumnes de Cicle Mitjà

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *