CM – TROBADA AMB L’ESCOLA DOCTOR ARRUGA

MATÍ DE CONVIVÈNCIA AMB L’ESCOLA DOCTOR ARRUGA DE BEGUR

El dimecres dia 8 de març de 2023 les nenes i els nens de Cicle Mitjà hem anat al bosc a trobar-nos amb els i les alumnes de 3r i 4t de l’escola Doctor Arruga de Begur.

Hem fet aquesta sortida per tal de conèixer-nos i divertir-nos tots junts.

Primer, en arribar, hem esmorzat, després ens hem presentat i seguidament hem fet un joc que havíem preparat abans entre tots a la classe. El joc consistia en escoltar unes preguntes enregistrades prèviament per nosaltres, i segons si la resposta era sí o no ens quedàvem dins o fora del quadrat marcat amb una cinta entre els arbres.

Després hem fet fet jocs lliures també amb els nous companys de l’altra escola.

Ens ho hem passat molt bé.

Alumnes de Cicle Mitjà

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *