CI – FEBRER A CICLE INICIAL

Aquest febrer hem continuat amb la dansa cada dimarts, ens ha encantat estar amb l’Anna i aprendre noves maneres de comunicar-nos amb el cos i de moure’ns.

També hem fet robòtica cada divendres, on hem tocat material molt divers (Lego, Micro:bit i Vex Go). Estem aprenent a programar petits robots perquè es moguin i facin sons. L’altre dia vam fer un ventilador!

També vam tenir una setmana molt diferent i divertida, portant pentinats divertits, venint en pijama a l’escola i anant disfressats! A més a més, aquest any ens hem enviat un vídeo amb l’escola Doctor Arruga de Begur per explicar-nos el que ens ha demanat el rei carnestoltes.

A final de mes vam tenir la sort d’anar a la Biblioteca de Palafrugell, fent una visita a la biblioteca i realitzant una activitat amb dues bibliotecàries. Vam crear unes històries molt divertides!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *