CI – ACTIVITATS INICI DE CURS

Ja tenim aquí l’inici de curs i és que els alumnes de Cicle Inicial de l’escola l’Olivar Vell hem començat amb molta energia.

Hem començat a llegir i escriure, a jugar amb les matemàtiques, a crear obres d’art, a investigar sobre els astronautes, a tenir padrins lectors de Cicle Superior… Quina feinada!

Aquest mes d’octubre l’ajuntament de Begur ens va convidar al Festival Internacional del Cinema i vam anar a veure una pel·lícula molt divertida!

També vam anar a visitar els jardins de Cap Roig, un espai idíl·lic, ple de vegetació i amb molts racons per veure.

Ha sigut un mes molt mogut!

AQUI EN TENIU UNA MOSTRA

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *