VISITA AL VOLCÀ CROSCAT – 2N

El dimecres 20 de març de 2024 l’alumnat de 2n de primària de l’escola Narcís Monturiol de Roses va començar la primavera fent la tradicional excursió al parc natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa.

Durant la visita els nens i nenes van visitar el volcà Croscat i van aprendre un munt de coses sobre aquest, com per exemple el principal motiu pel qual està partit com si fos un pastís d’aniversari o quin va ser el seu origen. Així mateix, abans de la visita els nens i nenes de 2n van dur a terme la gimcana preparada des de la tutoria, on a partir d’unes pistes del follet de la Fageda aquests descobrien més coneixements vers a un altre volcà situat al costat del volcà Croscat, com és el volcà Santa Margarida.

Així doncs, el dia ens va acompanyar i, per tant, podem dir que l’alumnat de 2n va començar la primavera amb bon peu!

Recordem que per visualitzar les imatges vau rebre un “TokApp” amb el codi per a accedir-hi.