VISITA A L’AJUNTAMENT DE ROSES – 3R
14/03/24El passat 14 de març, la nostra classe de 3r de l’escola Narcís Monturiol vam fer una visita a l’Ajuntament de Roses. Vam tenir l’oportunitat de parlar amb l’alcalde i fer-li preguntes sobre l’Ajuntament, el municipi i els seus projectes. Va ser molt interessant i… Llegeix més»


