JOCS AIGUA A L’ESCOLA!

Per tancar aquest curs de la millor manera possible, els nens i nenes de l’escola han gaudit d’una jornada d’allò més refrescant! Com ja és tradició, hem celebrat els esperats jocs d’aigua, una activitat plena de riures, cooperació i, sobretot, molta aigua.

Enguany, els encarregats de dissenyar i coordinar totes les estacions de jocs han estat els alumnes de 6è. S’han convertit en uns monitors excel·lents, demostrant una gran capacitat d’organització i encomanant la seva energia a la resta de cursos. Des dels més petits d’infantil fins als més grans de primària s’ho han passat d’allò més bé superant les diferents proves i remullades.

Volem felicitar l’alumnat de 6è per la seva gran feina i agrair a tothom la participació.

Recordem que per visualitzar les imatges vau rebre un “TokApp” amb el codi per a accedir-hi.