Els nens i nenes d’I5, 2n i 4t han gaudit de les fantàstiques colònies als Estanys de Capmany! 🌿☀️
Han estat dos dies plens d’aventures, rialles, emocions i moments compartits. Han fet activitats a l’aire lliure, jocs de nit i moltes altres propostes que els han permès gaudir de la natura, conviure i passar-s’ho d’allò més bé amb els companys i companyes.
Han tornat carregats de bons records, experiències noves i moltíssims somriures després d’unes colònies que, de ben segur, recordaran durant molt de temps!

Recordem que per visualitzar les imatges vau rebre un “TokApp” amb el codi per a accedir-hi.


Comentaris recents