La setmana passada vam presentar els projectes que hem fet dins del Programa Faig. Es va organitzar una petita fira perquè tots els nens i nenes de l’escola podessin veure el projecte que ha fet cada curs. A Infantil “Plantes remeieres”, Inicial “Camins segurs”, cicle mitjà ” Esmorzars saludables” i Cicle Superior “Sanhganimals”. Si voleu veure més imatges cliqueu a la foto. Enhorabona a tots els cursos per la feina!


