Mini fira de projectes

La setmana passada vam presentar els projectes que hem fet dins del Programa Faig. Es va organitzar una petita fira perquè tots els nens i nenes de l’escola podessin veure el projecte que ha fet cada curs. A Infantil “Plantes remeieres”, Inicial “Camins segurs”, cicle mitjà ” Esmorzars saludables” i Cicle Superior “Sanhganimals”. Si voleu veure més imatges cliqueu a la foto. Enhorabona a tots els cursos per la feina!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>