COLÒNIES I5, 2n i 4t

Aquesta setmana els nens i nenes de I5, 2n i 4t han anat de colònies a Mas Muxach. Han estat dos dies plens d’aventures i moments per recordar. Els infants han aconseguit convertir-se en indis de la tribu dels Muxaquis ajudant, cooperant i superant reptes. Les colònies ens ajuden a compartir, a fomentar l’autonomia , a fer pinya i a conèixer-se millor a un mateix i als altres. Han gaudit d’allò més!!

Cliqueu a la foto per veure com s’ho han passat!!

JANET SOBEL

Aquestes darreres setmanes, els infants d’I4 hem descobert una pintora poc coneguda. La Janet Sobel!!!! Ens hem inspirat amb la seva obra per gaudir de la nostra creativitat!!! Ens ho hem passat d’allò més bé!!!

Visita agrícola 1r i 2n

Aquesta setmana els nens i nenes de 1r. i 2n . Han gaudit d’un dia veient de prop d’on provenen els aliments i com ha de ser una alimentació saludable. Ha estat una jornada molt profitosa i ens han regalat un planter d’enciams amb els que inaugurarem l’hort de l’escola.

Ens visita la Teresa Ramos, il·lustradora de contes.

La setmana passada vam tenir la sort de rebre la visita de la Teresa Ramos, la mare de la Cloe d’I3 que és il·lustradora de contes. Ens va explicar coses molt interessants de la seva feina , ens va explicar el conte “Los pedos del sapo valiente”,  que ens va fer riure molt i el conte que ha escrit i il·lustrat ella ” Si yo fuera tu gato”. Moltíssimes gràcies pel la visita Teresa, ens va encantar!

Si voleu veure més fotos cliqueu a la foto.